Milyen beállítást kap az autód, ha eljössz hozzánk?

Profi chiptuning referencia teljesítménymérés 4x4 dyno Dynoproject fékpad optimalizálás tuning fogyasztás csökkentés

4×4 DYNO a legtökéletesebb beállításokhoz.

OPTimális teljesítmény

OPTimális Chiptuning teljesítmény beállítása fékpadon

Alap esetben egy úgynevezett Optimális beállítást kap az autó, ami azt jelenti, hogy a motor teljes hasznos üzemi tartományában, arányosan emeljük a nyomatékot és a lóerőt. Az optimális beállításnál, a megnövekedett nyomatéknak köszönhetően a teljesítmény nő, jelentősen javítva az autó menettulajdonságát, vezethetőségét és a gázpedál reakciót, az üzemanyag fogyasztása pedig kevesebb lesz. Az Optimális beállítás az Eco és a Max beállítások között van, azaz nincs a végletekig kihasználva a maximális teljesítmény, biztonságosan a gyári tűréshatárokon belül maradunk, megőrizve ezzel az autó élettartamát. Nevezhetjük ezt a klasszikus Chiptuning néven, de az Optimális és a Chiptuning beállítás, a teljesítménymérő fékpadon válik ketté. Fékpad nélkül egy mérés nélküli  chiptuningot kapsz, míg egy fékpadon Optimalizálni lehet a Chiptuning beállítást, a lehető legoptimálisabb beállítás végett, ami az adott autóhoz van igazítva.

Kinek ajánljuk ezt a fajta beállítást?

Alapból mindenkinek ezt ajánljuk, hétköznapi használatra ez a legkedveltebb beállítás. Kapsz egy erősebb autót, ami kevesebbet fogyaszt. Kell ennél több?

Ha igen, akkor ajánljuk a MAX power beállítást.

MAXimum teljesítmény

MAXimum teljesítmény

Ezt a beállítást akkor használjuk, ha valaki kifejezetten kéri az autója maximális teljesítményének a kiaknázását. Ebben az esetben is lehet némi fogyasztás csökkenéssel kalkulálni, bár ez inkább a vezetési stílustól függ, de ezekben az esetekben ez igazából nem szokott szempont lenni. Ha nincs folyamatosan leforgatva a motor a fordulatszám végéig, akkor itt is jelentkezhet üzemanyag megtakarítás.

Milyen az ECO beállítás és kinek ajánljuk?

ECO optimalizált teljesítmény

ECO fogyasztás optimalizálás

Ezt a fajta beállítást csak nagyon ritkán alkalmazzuk, helyette mindig az Optimális verziót javasoljuk. Ebben az esetben lehetséges némi nyomatékot emelni alacsonyabb fordulaton, de nagyobb teljesítmény növekedés nem várható.

Turbós autóknál minden esetben az Optimális beállítást javasoljuk, ami ötvözi a teljes fordulatszámon, arányosan történő optimalizált teljesítmény növelést és a fogyasztás csökkenését is.

VW Tiguan 2.CR TDI 140LE Teljesítménymérési lap

VW Tiguan 2.CR TDI 140LE Teljesítménymérési lap

BMW 320D Chiptuning referencia

#BMW 320D Gyári adatok: 163LE/340NM Mért adatok:153LE/315NM Elég szépen sikerült javítanunk a gyengécske nyomatékán. Sokkal hamarabb megjön a nyomaték,…

Bővebben

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás