Toyota és Lexus típusok Chiptuningja már OBD csatlakozón keresztül is!

Toyota és Lexus típusok Chiptuningja már OBD csatlakozón keresztül is!

Toyota és Lexus típusok Chiptuningja már OBD csatlakozón keresztül is! Mostantól elérhető a típusok OBD2 csatlakozón keresztül való programozása. Ezeknél a típusoknál a programozás eddig, csak szétszedett vezérlőegységgel volt lehetséges. Megijedni nem kell, eddig sem forrasztottunk a motorvezérlőben, hanem egy

Ford Ranger 2.2TDCI 150LE Chiptuning referencia

Ford Ranger 2.2TDCI Chiptuning

Ford Ranger 2.2TDCI 150LE Chiptuning referencia Gyári adatok: 150LE és 375NM Mért adatok: 142LE és 353NM Chiptuning: 173LE és 412NM Ezeknél  a típusoknál gyakran panaszkodnak a kevés teljesítményre. A mérés is igazolja a jogos panaszt. A gyári adatot ugyan megközelítőleg

Renault Master 2.3 DCI 150LE Chiptuning referencia

Renault Master 2.3 DCI 150LE Chiptuning

Renault Master 2.3 DCI 150LE Chiptuning referencia Gyári adatok: 150LE és 350NM Mért adatok:140LE és 334NM a gyári adattól jóval alulmaradva teljesített.Egy kisteherautóhoz képest elég kevéske a teljesítmény. Chiptuning: 170LE és 393NM, ami + 30LE és +55/60NM, ami jelentősen javított

VW Tiguan 2.0TDI 140LE Chiptuning referencia

VW Tiguan 2.0TDI 140LE Chiptuning

VW Tiguan 2.0TDI 140LE Chiptuning referencia Gyári adatok: 140LE és 320NM Mért adatok: 142LE és 326NM Chiptuning: 185LE és 392NM, ami+43LE és +65/90NM többlet. A chiptuning módosításhoz szükséges idő teljesítmény méréssel kb.4 óra. Video a teljesítménymérésről:

BMW 335D 286LE Chiptuning

BMW 335D 286LE Chiptuning

BMW 335D 286LE Chiptuning Gyári adatok: 286LE és 580NM Mért adatok: 279LE és 555NM Chiptuning: 341LE és 708NM. A normál chiptuningon felül egyéb apróságokat is állítottunk az autón, így lett ez az impozáns teljesítmény a végeredmény. A módosításhoz szükséges idő

VW T5 2.0 CRTDI 102LE Chiptuning

VW_T5_2.0CRTDI_102LE_Chiptuning

VW T5 2.0 CRTDI 102LE Chiptuning Gyári adatok: 102LE és 250NM Mért adatok: 103LE és 261NM Egy régebbi írásban már említettem ezeknek a típusoknak a szoftveres lefojtását. Íme egy újabb eset. Ezt  a típust kiadták 84LE, 102LE, 114LE és 140LE

Alfa MiTo 1.3JTD M-Jet 95LE Chiptuning

Alfa_MiTo_1.3JTD_M-jet_Chiptuning

Alfa MiTo 1.3JTD M-Jet 95LE Chiptuning Gyári adatok: 95LE és 206NM Mért adatok: 99LE és 194NM Optimalizált chiptuning beállítások eredménye: 112LE és 241NM, ami +40/47NM növekedés, egy ilyen kis  sajttömeggel rendelkező autónál elég jelentős javulást eredményez a vezetési élményben. A

Citroen C5 2.0HDI 136LE Chiptuning

Citroen C5 2.0HDI 136LE Chiptuning

Citroen C5 2.0HDI 136LE Chiptuning Gyári adatok: 136LE és 320NM Mért adatok: 142LE és 317NM Chiptuning: 164LE és 360NM A módosításhoz szükséges idő teljesítményméréssel kb.3-4 óra. Videó a teljesítmény mérésről:

Fiat Rapido 130 Multijet Lakóbusz Chiptuning

Fiat_Ducato_Rapido_130MJET_Chiptuning

Fiat Rapido 130 Multijet Chiptuning Gyári adatok: 130LE és 320NM Mért adatok: 124LE és 302NM Az autó lényegében egy Ducato alapra készült lakóbusz. A mért adatok szerint egy kicsivel  a gyári érték alatt teljesített. A nagy önsúlyhoz az eredeti nyomaték

Opel Insignia 2.0CDTI 110LE Chiptuning

Opel_Insignia_2.0CDTI_110LE_Chiptuning

Opel Insignia 2.0CDTI 110LE Chiptuning Gyári adatok: 110LE és 260NM Mért adatok: 118LE és 319NM Chiptuning: 186LE és 414NM, ami +68LE és +110/145NM többlet. A motor ezeknél a típusoknál megegyezik a 160LE változattal, annak szoftveresen lefojtott változata, így bőven marad

Skoda Fabia 1.4TDI 80LE Chiptuning

Skoda Fabia 1.4TDI 80LE Chiptuning

Skoda Fabia 1.4TDI 80LE Chiptuning Gyári adatok: 80LE és 195NM Mért adatok: 83LE és 193NM Chiptuning: 103LE és 230NM, ami +20LE és +37/45NM többlet. A módosításhoz szükséges idő teljesítményméréssel kb.3 óra. Videó  a teljesítmény mérésről:

Audi Q5 3.0TDI 240LE Chiptuning

Audi Q5 3.0TDI 140LE Chiptuning

Audi Q5 3.0TDI 240LE Chiptuning Gyári adatok: 240Le és 500Nm Chiptuning: 290Le és 580Nm A módosításhoz szükséges idő kb.3-4 óra.

Mercedes GLK 2.2CDI 170LE Chiptuning

Mercedes_GLK_2.2CDI_170LE_Chiptuning

Mercedes GLK 2.2CDI 170LE Chiptuning Gyári adatok : 170Le és 400Nm A motor megegyezik a nagyobbik testvér motorjával, így bőven van benne biztonságos tartalék, amit elő is hoztunk. Chiptuning: 230Le és 550Nm. Mivel egy új autóról van szó ezért  a

Audi A6 3.0TDI 224LE Chiptuning

Audi_A6_3.0TDI_224Le_Chiptuning

Audi A6 3.0TDI 224LE Chiptuning Gyári adatok: 224LE és 450NM Chiptuning: 280LE és 550NM A módosításhoz szükséges idő kb.2-3 óra.

Összkerék hajtás hét…

Quattro 4Matic Chiptuning

Ez a hét az összkerék hajtás hete lesz 🙂 Kezelésbe vett autók: Audi A6 3.0TDI 224LE Audi Q5 3.0TDI 240LE Mercedes GLK 170LE http://ecotuning.hu

Audi A4 2.0 TDI CR 143Le Chiptuning

Audi_A4_2.0TDICR_143Le_Chiptuning

Audi A4 2.0 TDI CR 143Le Chiptuning Gyári adatok: 143Le és 320Nm Mért adatok: 142Le és 321Nm Chiptuning: 179Le és 400Nm, ami +37Le és +80Nm, 100%-ban biztonságos tűréshatáron belül optimalizálva. A módosításhoz szükséges idő teljesítmény méréssel kb.4 óra. Videó a

Peugeot P407 2.0HDI 136 Le Chiptuning

Peugeot_P407_2.0HDI_Chiptuning

Peugeot P407 2.0HDI 136 Le Chiptuning Tuningoltuk a típus “újabb” Delphi rendszerű változatát. Gyári adatok: 136Le és 320Nm Mért adatok: 140Le és 327Nm Chiptuning: 164Le és 361Nm, ami +24Le és +34/40Nm többlet. A módosítás idő igénye teljesítményméréssel kb.+3-4 óra. Videó

Seat Alhambra 2.0 TDI CR Ecomotive 140LE Chiptuning

Seat Alhambra 2.0 TDI CR Ecomotive 140LE Chiptuning

Seat Alhambra 2.0 TDI CR Ecomotive 140LE Chiptuning Gyári adatok: 140Le és 320Nm Mért adatok: 130Le és 353Nm Lóerőben egy kicsit elmaradt a gyári adattól, de nem vészes, nekünk inkább úgyis a nyomaték érdekesebb, az viszont valamivel felette volt. A

Skoda Octavia 1.9TDI 105LE Chiptuning

Skoda_Octavia_1.9TDI_Chiptuning

Skoda Octavia 1.9TDI 105LE Chiptuning Gyári adatok: 105LE és 250NM A teljesítmény mérésekor mért érték valamivel a gyári adtok felett volt, ezeknél a típusoknál ez általános. Chiptuning : 135LE és +60Nm nyomaték. A módosítás idő igénye kb.2-3 óra teljesítményméréssel. Videó

Smart ForTwo 0.8CDI 54LE Chiptuning Teljesítménymérés

Smart_Fortwo_0.8CDI_Chiptuning

Smart ForTwo 0.8CDI 54LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 54LE és 130NM Mért adatok: 63LE. Ez ilyen kis teljesítménynél jelentős többlet már gyárilag is. Chiptuning: 75LE és +20NM. A módosításhoz szükséges idő kb.3 óra teljesítményméréssel. Videó a mérésről:

BMW E46 320D 136LE Chiptuning Teljesítménymérés

BMW-E46-320D_Chiptuning

BMW E46 320D 136LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 136LE és 280NM Chiptuning: +13/20LE és +50NM Öregebb autóknál több mindent is figyelembe kell venni, pl az elhasználódottságot (porlasztók, adagoló, stb..) így füst mentesen inkább csak a nyomaték, ami jobban növelhető. Videó

Mazda 5 DPF 2.0MZR-CD 110LE Chiptuning

Mazda5-chiptuning-dpf

Mazda 5 DPF 2.0MZR-CD 110LE Chiptuning Gyári adatok: 110LE és 340NM Mért adatok: 119LE és 276NM Ez a motor megegyezik a 143LE változattal, így bőven van benne még tartalék. Az állandó Mazda DPF problémát is orvosoltuk egyben. A füst mentes

TOYOTA-LEXUS CHIPTUNING már elérhető!

TOYOTA és LEXUS Szoftveres Chiptuning FÉKPADI beállításokkal

Mint ismert, ezek a Toyota Denso rendszerek eddig megoldhatatlan feladatnak tűntek, így maradt a fél/töredék megoldás a tuningbox. Ezek működését és hatásfokát ugyebár ismerjük. A lehetséges teljesítmény töredékét tudják csak előcsalni, azt is gyakran csak füstölés és a befecskendező rendszer

Audi Q7 3.0TDI 240LE Chiptuning

Audi-Q7-3.0tdi-chiptuning-2

Audi Q7 3.0TDI 240LE Chiptuning Gyári adatok: 240LE és 550NM Chiptuning: 295LE és 600NM Valójában egy újra tuningról volt szó, mivel a program kiolvasása során kiderült, hogy az már módosítva lett. A tulajdonos által frissen vásárolt autónak nem is a

Volvo V50 1.6D Chiptuning Teljesítmény mérés

Volvo-V50-1.6D-110LE-Chiptuning

Volvo V50 1.6D Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 110LE és 240NM Mért adatok: 126LE és 255NM A mért értékek valamivel a gyár által megadott felett voltak már alapból, így lóerőben már nem lehetett túlzottan emelni, viszont a lényegesebb nyomatékban igen.

Audi A6 3.0TDI 224LE Chiptuning

Audi A6 3.0TDI 224LE Chiptuning

Audi A6 3.0TDI 224LE Chiptuning   Gyári adatok: 224LE és 450NM Alapból is elég erős, de a nehéz kaszni miatt nem árt a kis többlet 🙂 Chiptuning: 275LE és 550NM A módosításhoz szükséges idő kb.3 óra.

Volvo XC90 D5 185LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Volvo XC90 D5 185LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Volvo XC90 D5 185LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 185LE és 400NM Mért adatok: 178LE és 387NM Az autót a négy kerék hajtás ellenére letudtuk méri a padon. az eredmény: Chiptuning: 196LE és 449NM, ami +18LE és a hasznos tartományban

Mercedes B200 CDI Chiptuning

Mercedes B200 CDI Chiptuning

Mercedes B200 CDI Chiptuning Gyári adatok: 136LE és 300 NM Chiptuning : 170LE és 360NM A módosítás, teljesítmény méréssel kb.3 óra. A helyszínen megvárható.

Honda Accord 2.2 i-DTEC 150LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Honda-Accord-2.2idtec-150LE-chiptuning

Honda Accord 2.2 i-DTEC 150LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 150LE és 350NM Mért adatok: 149LE és 347NM Chiptuning: 188LE és 390NM, ami +39LE és a hasznos tartományban +40/70NM. Az autó az új EDC17 vezérlővel van szerelve, átprogramozása a vezérlő

Ford Focus 1.6TDCI 109LE Chiptuning Teljesítménymérés

Ford-Focus-1.6tdci-109LE-Chiptuning

Ford Focus 1.6TDCI 109LE Chiptuning Teljesítménymérés Ezeknél a típusoknál elég nagy a szórás a gyári teljesítmény tekintetében. Gyári adatok: 109LE és 240NM Mért adatok: 116LE és 239NM Chiptuning: 132LE és 280NM A módosításhoz szükséges idő kb.3 óra teljesítményméréssel. A helyszínen

Citroen C4 1.6 e-HDI 115LE Chiptuning Teljesítménymérés

Citroen C4 1.6 e-HDI 115LE Chiptuning Teljesítménymérés

Citroen C4 1.6 e-HDI 115LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 115LE és 270NM Mért adatok: 113LE és 275NM Chiptuning: 137LE és 307NM, ami +24LE és a hasznos tartományban +30/55NM. A nyomaték maximumnál kb+30NM, de a teljesítmény mérési görbén látszódik, hogy a

Ford Focus 1.6TDCI 115LE Chiptuning Teljesítménymérés

Ford-Focus-1.6tdci-115le-chiptuning

Ford Focus 1.6TDCI 115LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok : 115LE és 270NM Chiptuning : 118LE és 338NM Ennek az új Ford Focusnak a programozása egyelőre még egy kicsit idő igényesebb, mint a régebbi gyártmányoknak. A vezérlőegységet itt ki kell szerelnünk,

Van egy olcsóbb ajánlatom…

melyiket-valasztod-teljesitmenymeres-vagy-radumalas

“Áááá…, ez egy kicsit drága, kaptam ennél egy olcsóbb ajánlatot”. Szerencsére ezzel a mondattal már ritkán találkozok, de elvétve még mindig bepróbálkoznak vele. Hasonló “kaliberű” érdeklődések: “Nem lehetne egy picit olcsóbb?”, vagy ami idáig vitte a prémet: “Egy ismerősöm megcsinálná

Opel Combo 1.7DI 65LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Opel-Combo-1.7DT-65LE-Chiptuning

Opel Combo 1.7DI 65LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 65LE és 130NM Mért adatok: 71LE és 143NM Az Opel család 1.7 dízel verziójának gyengébb verziója valamivel a gyári értékek felett produkált. Chiptuning: 90LE és 209NM, ami +19LE és a hasznos

Mazda 6 2.2 MZR-CD 163LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Mazda-6-2.2MZR-CD-163LE-Teljesitmenymeres-Chiptuning

Mazda 6 2.2 MZR-CD 163LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 163LE és 360NM Mért adatok : 153LE és 355NM Valamivel a gyári értékek alatt, de ami érdekesebb, az a nyomaték lefutása, ami elég nehezen akar megjönni. A módosításunk után ez

Renault Kangoo 1.9DCi 80LE Chiptuning Teljesítménymérés

Renault-Kangoo-1.9dci-chiptuning

Renault Kangoo 1.9DCi 80LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 80LE és 180NM A mért adatok valamivel felette lettek: 83LE és 186NM Chiptuning: 99LE és ami érdekesebb 233NM, ami +16LE és a hasznos tartományban +40/50NM! A nyomaték növekedés már alacsonyabb fordulatszám tartománytól

Scania 124L 420LE HPI Chiptuning Fogyasztás csökkentés

Scania-PR420-HPI-Chiptuning

Scania 124L 420LE HPI Chiptuning Fogyasztás csökkentés. A módosításhoz hozzá kellett férnünk az “agyához”, ezért a kamionfülkét billentenünk kellett. Gyári adatok: 420LE és 2100 NM A kamion már jócskán túl volt a fénykorán így a fogyasztás csökkentés jegyében Optimalizált beállítás:

Audi A4 1.9TDI 115LE Sufni Tuning

Audi A4 1.9TDI 115LE Chiptuning

Egy újabb “újra tuning” esetünk egy Audi A4 1.9TDI 115LE változat. Az autó előélete nem ismert, nem tudni hol készült a “profi chiptuning”, azonban nagyon furcsa dolgokat művelt. Menet közben elment az ereje, megtorpant, vagy csak nemes egyszerűséggel megállt. Az

Audi A5 3.0TDI 240LE Chiptuning

Audi-A5-3.0TDI-240LE-Chip-Tuning

Audi A5 3.0TDI 240LE Chiptuning Gyári adatok: 240LE és 500NM Chiptuning: 300LE és 600NM A módosítás idő igénye kb.3 óra, a helyszínen megvárható.

Új Skoda Octavia 1.6 CR TDI 105LE DSG Chiptuning Teljesítmény mérés

Skoda-Octavia-1.6CRTDI-105LE-Chiptuning

Új Skoda Octavia 1.6 CR TDI 105LE DSG Chiptuning Teljesítmény mérés. Műhelyünkben járt egy egészen új Skoda Octavia 1.6 TDI Common Rail motorral. Évjárat 2015, DSG váltóval. Az autóban alig néhány km volt, de a tulajdonosa hiányolta a régebbi autóknál

Ford Galaxy 1.9TDI 115LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Ford-Galaxy-1.9TDI-115LE-Teljesitmeny-meres

Ford Galaxy 1.9TDI 115LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 115LE és 285NM Mért adatok: 126LE és 316NM A mért értékek valamivel a gyár által megadott felett vannak, de ezeknél a “régebbi” VAG csoportos autóknál általában így van. A legtöbb esetben

Opel Astra J 1.7CDTI 110LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Opel-Astra-J-1.7CDTI-110LE-Chiptuning

Opel Astra J 1.7CDTI 110LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 110LE és 260NM Mért adatok: 113LE és 262NM A motor teljesen megegyezik a 125LE változattal, annak szoftveresen lefojtott változata, így van benne bőven tartalék. Chiptuning adatok: 160LE és 337NM, ami

Volvo S80 2.0D 136LE Chiptuning Teljesítménymérés

Volvo-s80-136LE-teljesitmenymeres

Volvo S80 2.0D 136LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 136LE és 320NM Mért adat: 149LE és 350NM kicsivel erősebb, mint  a gyár által megadott érték. Az autót kb.400NM-ig +/-  emelhetjük. Chiptuning értékek: 166LE és 406NM, ami a hasznos tartományban +17/20LE és

Opel Astra H 1.7CDTI 110LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Opel-Astra-H-1.7CDTI-110LE-Teljesitmenymeres

Opel Astra H 1.7CDTI 110LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 110LE és 260NM Mért adatok: 122LE és 289NM Ez a motor megegyezik a 125LE változattal, annak szoftveresen lefojtott változata,  így rengeteg tartalékot hagytak benne, amit ki is aknáztunk. Chiptuning: 159LE

Nissan Navara 2.5 DCi 172LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Nissan-Navara-Teljesitmenymeres-Chiptuning

Nissan Navara 2.5 DCi 172LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 172LE és 403NM Mért adat: 144LE és 347NM, jócskán  a gyár által megadott alatt. A beállítás után, azért lehetett javítani a helyzeten. Chiptuning : 206LE és 420NM, ami + 62LE

Volkswagen T5 2.0TDI CR 84LE Chiptuning Teljesítménymérés

Volkswagen-T5-2.0TDI-CR-84LE-Chiptuning

Volkswagen T5 2.0TDI CR 84LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok : 84LE és 220NM Mért adatok: 86LE és 226NM Már régebbi írásaimban is említettem a teljesítmény visszafojtás alkalmazását. Íme egy újabb jó példa. Ezt a típust kiadták még 102LE, 114LE és

Seat Exeo 2.0TDI CR 143LE Chiptuning Teljesítmény mérés

Seat-Exeo-2.0TDI-CR-143LE-Chiptuning

Seat Exeo 2.0TDI CR 143LE Chiptuning Teljesítmény mérés Gyári adatok: 143LE és 320NM Mért adatok: 149LE és 339NM Chiptuning : 187LE és 412NM, ami +38LE és +73NM

Peugeot P407 2.7HDI Bi-Turbo 204LE Chiptuning Teljesítménymérés

Peugeot-P407-2.7HDI-V6-Bi-Turbo-204LE-Chiptuning

Peugeot P407 2.7HDI Bi-Turbo 204LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 204LE és 440NM Mért adatok: 196LE és 412NM valamivel kevesebb teljesítményt és nyomaték adatot hoztak, így a tervezett chiptuning értékek is alul maradtak. A gyári adattól való eltérést általában az autó állapota

Mazda 5 2.0MZR-CD 143LE Chiptuning Teljesítménymérés

Mazda-5-2.0MZR-CD-Chiptuning

Mazda 5 2.0MZR-CD 143LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 143LE és 360NM Mért adatok: 147LE és 338NM Chiptuning : 170LE és 379NM, ami +23LE és a hasznos tartományban +40/50NM

Audi A6 2.7TDI 180LE Chiptuning Teljesítménymérés

Audi A6 2.7TDI 180LE Chiptuning Teljesítménymérés

Audi A6 2.7TDI 180LE Chiptuning Teljesítménymérés Gyári adatok: 180LE és 380NM Mért adatok: 183LE és 395NM Chiptuning: 233LE és 457NM, ami +50LE és a hasznos tartományban +60/80NM

4 / 5 oldal12345