Üdvözöllek az oldalon!

Engedd meg, hogy röviden bemutatkozzak.
Huzsvár Károly vagyok, az Autó Eco Tuning Kft ügyvezető technikusa.

1992-ben tettem le vizsgáimat, mint Finommechanikai és Automatizálási Technikus. Mivel mindig is az autótechnika érdekelt, ezért célirányosan elvégeztem még a Gépjárműtechnikai szerelők, Autóelektronikai szakát is.
Lényegében együtt fejlődtem az autótechnikával és a megjelenő komputeres vezérlésekkel. A számítógép technika rohamos fejlődésével, már látható volt, hogy számítógépes ismeretek nélkül a jövő nehezen képzelhető el, így az irányvonal adott volt.
Az autókban található egyre több számítógép szükségessé tette, a műszerezettség fejlesztését, a keletkező hibakódok lekérdezhetőségét. Így kezdetben ezen az autódiagnosztikai területen kezdtünk előrelépni.

2001-től részt vettünk több autódiagnosztikai műszer fejlesztésében és kidolgozásában is. Ezzel szinte egyidejűleg egyre több igény jelentkezett az autó motorok precíz beállítására és optimális működtetésére. Ezért több olyan műszer került beszerzésre, amivel ezek a paraméterek mérhetők és megjeleníthetők.
A fejlesztések és tesztelések során egyértelművé vált, hogy a megfelelő beállításokat csak egy olyan komplett mérőrendszerrel lehet elvégezni, ami mérhető formában szolgáltat adatot az elvégzett munkáról. Ehhez feltétlenül szükséges volt egy görgős fékpad beszerzése.
2006-tól már a fejlesztések és tesztelések a görgős padon készülhettek. Ez a mérőpad még egy ún. stacioner mérőpad volt, ami arra tökéletes volt, hogy az autót bizonyos terheléseken szimulálva pontosan beállítsuk és az új fejlesztéseket és a versenysport autókat beállítsuk.

Ford Fiesta Chip Tuning2009-ben egy új teljesítménymérő fékpad került beüzemelésre. Ez egy komplett teljesítménymérésre és fékmérésre is alkalmas mérőpad volt, ami tudta mérni a motor teljesítményét, nyomatékát a főtengelyen is és alkalmas volt fékhatás mérésére is. Ezzel a mérőpaddal, már jóval hatékonyabban lehetett dolgozni és a beállításokat finomítani. A felvett teljesítmény görbe alapján nagyon jól nyomon lehetett követni az autó működését. Természetesen az egyéb diagnosztikai és programozó műszerek fejlesztése sem állt le, folyamatosan szerezzük be a legújabb technikákat, hogy mindig naprakészek lehessünk, lépést tartva a fejlődő autótechnikával.

Profi chiptuning referencia teljesítménymérés 4x4 dyno Dynoproject fékpad optimalizálás tuning fogyasztás csökkentés

2016-ban Üzembe helyeztük az új Dynoproject SYNCHRO 4×4 teljesítménymérő fékpadunkat. Magyarországon ez az első és eddig egyetlen ilyen 4WD teljesítménymérő DYNO pad. Miben különbözik és mivel tud többet, mint egy hagyományos 4×4 fékpad?
Abban, hogy ez a pad egy úgynevezett szinkronizált teljesítménymérő pad, azaz a két görgőpár mechanikusan összezárható, így a hajtatlan kerekek is meghajthatók a mérés során. Lényegében olyan, mintha kint az úton mennénk az autóval.

Munkáink során, mindig a legtökéletesebb beállításra törekszünk, melynek feltétele a folyamatos mérés és ellenőrzés. Ez az új teljesítménymérő pad ebben nagy segítségünkre van. Számunkra nagyon fontos az Ügyfél elégedettsége és az autó szempontjából pedig a biztonságos és lehető legjobb beállítás. Ha a kettő összhangban van, akkor mi is elégedettek vagyunk.  A beállításokat egyedi igények szerint végezzük, a lehetőségeket és minden esetben a biztonságos tűréshatárokat figyelembe véve.

Chiptuning árak

A 4x4 DYNO pad

BMW 320D Chiptuning referencia

#BMW 320D Gyári adatok: 163LE/340NM Mért adatok:153LE/315NM Elég szépen sikerült javítanunk a gyengécske nyomatékán. Sokkal hamarabb megjön a nyomaték,…

Bővebben

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás