Teljesítmény mérés görgős fékpadon

BMW F chiptuning referencia teljesítménymérés dynoproject fékpadon csiptuning referencia videók mérések tapasztalatok vélemények autó tuning

Inverz mérési lehetőség, akár milyen hosszú autót letudunk mérni!

Inverz mérési lehetőség, akár milyen hosszú autót letudunk mérni!

Teljesítménymérő fékpadunkon lehetőség van két- (2WD) és  négy kerék (4WD) hajtású, valamint a Haldex rendszerű típusok, pl. VW 4motion, BMW Xdrive, Renault Koleos, Audi S3, stb…, személy és kisteherautók teljesítmény mérésére 3.5t-ig és 4m magasságig!!! A hosszított tengelytávú VW Crafter, Sprinter, Ducato, Master, Movano stb… kisteherautó lemérése sem jelent gondot. Bármilyen hosszú autót letudunk mérni, köszönhetően az inverz mérési lehetőségnek!

Dynoproject 4x4 Synchro Dyno teljesítménymérés fékpadon chiptuning chip tuning csiptuning autó chip mielőtt döntessz kérj ajánlatot tőlünk is!

A DYNO pad : Dynoproject  4×4 Synchro Dyno.

Magyarországon ez az első és eddig egyetlen ilyen 4×4 fékpad. A különlegessége abban rejlik, hogy ez egy ún. Synchro, azaz szinkronizálható fékpad.

dynoproject eddy dynoMit jelent ez?

Azt, hogy direkt meghajthatók a hajtatlan kerekek két kerék hajtású (2WD) autóknál is! Ez azért fontos, mert nagyon sok olyan új autó van már, aminél szükséges, hogy együtt forogjon az összes kerék, különben az autó vészüzemre vált és nem ad rá teljes teljesítményt, így lényegében lemérhetetlenné válik. Ez a modern fékpad ezt teljesen kiküszöböli, lényegében közel olyan körülményeket tudunk teremteni, mintha az autó kint az úton közlekedne. Nagyon sok olyan új 4×4 hajtás is van, amit már csak egy ilyen linkelt SYNCHRO padon lehet mérni.
dynoproject_bordazott_gorgok

A görgők bordázottak, a legjobb tapadás érdekében.
A menetszélről, a hűtésről 2 x 28.800, azaz 57.600 m3/h ventilátor gondoskodik, de ha ez nem lenne elég, akkor rendelkezésre áll még egy 25.000 m3/h ventilátor is.

Max sebesség: 300 km/h
Teljesítmény: 900+ Le (tengelyenként)
Nyomaték a kerekeken: 1300+ Nm (tengelyenként)
Nyomaték a főtengelyen: 1000+ Nm (tengelyenként)

Teljesítménymérés árak

Teljesítmény a főtengelyen 2WD 4WD
0-200 Le 12.000Ft 16.000Ft
200-400Le 16.000Ft 22.000Ft
400-600Le 22.000Ft 28.000Ft
600Le-> 34.000Ft 34.000Ft
SYNCHRO (Lynk) felár +5.000Ft
Hosszított, magasított felépítményű
kisteherautók 4m magasságig
20.000Ft
A pad bérlése óránként.
Egy óra után, minden megkezdett félóra +15.000Ft
35.000Ft
Az árak nettó (Áfa nélküli) árak!

Teljesítménymérés

Mikor, kinek? :

Chiptuning

esetén, a módosítás előtti és utáni teljesítmény mérésére. Nem kell “érzésekre hagyatkozni” a teljesítménymérő pad a tényeket közli, a mérések egymásra vetíthetőek, így grafikusan is látható a különbség. Ajánlott a chiptuning előtt is leméretni az autót, mivel ha csak utána méreted le, abból nem tudod meg a teljesítmény növekedés mértékét, mivel a tapasztalat az, hogy általában fölötte, vagy alatta van a valós teljesítmény a gyári adathoz képest.

Javítás esetén

a javítás előtti és utáni teljesítmények dokumentálása. Egy teljesítmény görbéből elég sok minden kideríthető. Hol adja le a nyomatékot, mekkora a maximális teljesítménye? Mennyivel marad el a gyári adathoz képest.

Állapot felmérésre

Az autó hozza-e az elvárt teljesítményt?

Menetszimulációk

elvégzése. Egyes hibák csak menet közben jelentkeznek, melyet utcai körülmények között nehéz vizsgálni a balesetveszély miatt. Terheléses görgős padunkon, bármilyen szimulációt eltudunk végezni, pl. tartós hegymenet szimulálása.

Versenyautók beállítása

különböző terhelések között.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás