BMW ❌4 20D 190LE xDrive Optimalizálás fékpadon✅ Mért adatok: 181LE➡️219LE 4×4 DYNO fékpadon optmalizált beállítás: 391NM➡️460NM 🔴 https://www.ecotuning.hu #aetchip #aet #aetchiptuning #chiptuningtat #dynoproject

✅Opel Movano 2.3CDTI 100Le Optimalizált beállítás, fogyasztás csökkenéssel.📉 Be kell vallanunk, hogy egy kisteherautónak ekkora teljesítmény igen csak kevéske. Maga a motor megegyezik a 125LE változattal, így kb.annak az optimalizált eredménye hozható, ennél a változatnál is gond nélkül. A beállítás

Néhány tesztet már olvashattatok a különböző funkció gombokkal kapcsolatban, amit néhány típusban előszeretettel alkalmaznak, de csak ritkán tudni a valódi hatását. A mostani alanyuk egy Fiat 500 1.4i és a benne található Sport gomb. Mire gondolsz, ha egy ilyen kapcsolót

✅Renault Megane RS 2.0T 🏁 🔴Gyári adatok: 250LE/340NM 🔴Mért adatok: 271LE/374NM ✅AET CHIP: 305LE/453NM http://www.ecotuning.hu #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Átléptük a lélektani határt! MB S600 BiTurbo. 1000NM+ a hátsótengelyen. A 800-asok klubját elhagyva, pár utcával odébb elérkezünk az 1000NM felettiek területére. Brutális környék, gyenge idegzetűeknek egyáltalán nem ajánlott! Mercedes S600 5.5 V12 Bi-Turbo. Hatalmas nagy bálna, komoly felszereltséggel és

Audi S4 3.0TFSI 333LE 🏁 Már alapból is jól teljesített, de egy picit még javítottunk rajta. ➡️Gyári adatok: 333LE/440NM ➡️Mért adatok: 358LE/485NM ✅AET CHIP: 434LE/529NM http://ecotuning.hu #aetchip #aet #aetchiptuning #chiptuningtat

Skoda Octavia 1.8TSI 4×4 180LE DSG Chip tuning Gyári adatok: 180LE/250NM 4×4 DYNO Padon mért adatok: 183LE/285NM AET CHIPtuning: 220LE/337NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

BMW M6 507HP “gomb” teszt. Egy újabb “varázsgomb” tesztet végeztünk, ezúttal egy BMW M6 5.0i V10 lett az alany. Bevallom, ismét meglepődtem. Azt már az előző tesztekből megszokhattuk, hogy  néhány típusban az  “ECO” gomb, milyen hatást vált ki, de a

Mercedes E200 CDI 136LE Optimalizálás, ismét a várt eredmény. Gyári adatok: 136LE/360NM Fékpadon mért adatok: 167LE/378NM Nem kell meglepődni a gyárilag mért értékeken. A motor a 163LE testvér, szoftveresen lefojtott változata, a teljesítményben gyakran csak papíron kevesebb.(Egy hasonló cikket itt

Citroen Jumper 2.2HDI 110LE Optimalizálás fékpadon, teljesítmény méréssel. Gyári adatok: 110LE/250NM Nem csoda, hogy sokat fogyaszt, szégyen egy teherautóban ekkora “teljesítmény”. DYNO fékpadon mért adatok: 110LE/248NM A motor megegyezik a 150LE változattal, annak szoftveresen lefojtott változata, így a módosítás után

Mazda CX-5 2.2 Skyactive D 150LE Optimalizálás Gyári adatok: 150LE/380NM 4×4 DYNO fékpadon mért adatok: 131LE/341NM A gyári adatoknál rosszabbul teljesített, de így is sikerült +85Nm-t és 54Le-t emelnünk, ami jóval vezethetőbbé tette az autót. AET CHIP Optimalizált: 185LE/426NM #aetchip

Audi TT 2.0CRTDI 170LE Optimalizálás 4×4 DYNO fékpadon Kicsit furcsa egy dízel erőforrás ebben a típusban, nem is túl gyakori. Gyári adatok: 170LE/350NM 4×4 DXNO fékpadon mért adatok: 180LE/362NM AET CHIP Optimalizált beállítás: 209LE/423NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Toyota Avensis 2.0D4D 143Le Optimalizálás fékpadon Gyári adatok: 143LE/320NM 4×4 DYNO fékpadon mért teljesítmény adatok: 141LE/340NM Optimalizált beállítás: 187LE/394NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Mercedes Sprinter 318CDI 184LE Chiptuning “A méret nem számít”, már ami a lemérendő autó hosszát jelenti. A fékpadunk felépítésének köszönhetően, akár egy vonat hosszúságú autót is letudunk mérni 🙂 Gyári adatok: 184LE/400NM DYNO padon mért adatok: 175LE/435NM Fékpadon optimalizált beállítás:

Porsche Cayenne 4.8 DFI V8 Turbo 500Hp Chiptuning Méreteinek köszönhetően nem sok hely maradt a teljesítmény mérőpad görgőiben. Gyári adatok: 500LE/700NM A 4×4 DYNO fékpadon mért teljesítmény adatok ettől jelentősen elmaradtak: 448.6BHP(455LE)/660NM A beállítás után ez az érték jelentősen változott:

BMW F16 X6 4.0xD 313LE Chiptuning teljesítménymérés Gyári adatok: 313LE/630NM 4×4 DYNO fékpadon mért adatok: 301LE/632NM Optimalizált beállítás: 351LE/725NM Az új xDrive hajtást gond nélkül kezeltük a Synchro teljesítménymérőnek köszönhetően. Az analóg műszerfalat felejtsd el. 🙂 #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

BMW 745D 330LE Chiptuning Gyári adatok: 329LE/750NM DYNO fékpadon mért adatok: 288LE/677NM Jóval a gyári adat alatt teljesített, de a beállítás után új erőre kapott AET CHIP tuning: 355LE/865NM Ezzel egy brutális +188Nm nyomaték került a hátsó kerekekre és az

Audi A6 4G 3.0TFSI 300LE ChipTuning Gyári adatok: 300LE/440NM 4×4 DYNO fékpadon mért adatok: 288LE/432NM AET CHIPtuning: 400LE/512NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Ford Transit Tourneo Custom 2.2TDCI 125LE Optimalizálás Gyári adatok: 125LE/350NM Fékpadon mért adatok: 118LE/321NM AET CHIP Optimalizált: 174LE/401NM Ezeknél a típusoknál is a nyomaték nagyon szép folyamatos lesz a beállítás után. #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Ford Mondeo 2.0TDCI 163LE Optimalizálás Gyári adatok: 163LE/340NM Fékpadon mért adatok: 155LE/357NM AET Chip Optimalizált: 184LE/412NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

BMW F01 740D 306LE Optimalizálás Gyári adatok: 306LE/600NM Fékpadon mért adatok: 258LE/582NM AET Chip Optimalizált beállítás: 331LE/656NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Mercedes C200 CDI 136LE Optimalizálás Gyári adatok: 136LE/360NM Fékpadon mért adatok: 164LE/374NM Nem kell meglepődni a gyárilag mért értékeken. A motor a 163LE testvér, szoftveresen lefojtott változata, a teljesítményben gyakran csak papíron kevesebb. AET CHIP OPTimalizált: 200LE/454NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Audi A3 2.0TFSI DSG 200LE Chiptuning Gyári adatok: 200LE/280NM 4×4 DYNO Fékpadon mért adatok: 209LE/274NM AET Chiptuning: 245LE/390NM

Skoda Rapid 1.2TSI 105LE Chiptuning Optimalizálás Gyári adatok: 105LE/175NM Fékpadon mért adatok: 103LE/180NM Optimalizált adatok: 123LE/223NM

Volkswagen Touareg 3.0TDI 245LE 4×4 DYNO Optimalizálás Gyári adatok: 245LE/550NM 4×4 DYNO fékpadon mért adatok: 250LE/573NM Optimalizált adatok: 284LE/618NM

Audi A6 4G Allroad Quattro 3.0TDI 313LE Bi-Turbo Optimalizálás 4×4 DYNO padon Gyári adatok: 313 LE/650NM 4×4 DYNO padon mért adatok: 313 LE /662NM Optimalizált végeredmény: 351 LE/740NM

Maserati Gran Turismo 4.7 V8

BMW 330D xDrive 245LE OPTimalizálás 4×4 DYNO fékpadon Gyári adatok: 245LE/520NM Fékpadon mért adatok: 251LE/545NM Az xDrive hajtást gond nélkül kezeltük a 4X4 Synchro fékpadunkkal. A teljesítménymérő padi optimalizálás végeredménye:296LE/609NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Audi A5 3.0TDI 245LE Chip Tuning Optimalizálás Gyári adatok: 245LE/500NM 4×4 DYNO teljesítménymérő fékpadon mért adatok: 256LE/522NM OPTimalizált chip tuning beállítás: 298LE/599NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát  

Audi A5 1.8 TFSI 170LE Chip tuning optimalizálás Gyári adatok: 170LE/250NM DYNO fékpadon mért adatok: 161LE/265NM Optimalizált chip tuning beállítás:208LE/303NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Ford Kuga 2.0TDCI 136LE Optimalizálás fékpadon Gyári adatok: 136LE/320NM A gyári adatokon jelentősen jobban teljesített alapból.Fékpadon mért adatok: 152LE/345NM, ezeknél a motoroknál ez nem meglepő. Több lépcsős optimalizálást végeztünk, így az első beállítás 179LE/427NM adatait egy finomhangolt 172LE/399NM értékre állítottuk.

mi is az a chip?

Volkswagen Sharan 2.0TDI 140LE  fékpadon OPTimalizálva Gyári adatok: 140LE/320NM Teljesítménymérő fékpadon mért adatok: 137LE/322NM A több lépcsős fékpadi optimalizálás eredménye: 167LE/391NM és egy szebb lefutású nyomaték görbe. #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Skoda Octavia 2.0TDI teljesítményben mesterségesen lefojtva. Chiptuning – Optimalizálás A 110LE változat természetesen ebben az esetben is megegyezik a 140LE változattal, annak szoftveresen lefojtott változata. A teljesítmény mérési lapon is látszódik a teljesítmény fojtása a nagyobb fordulatokon. Felszabadítottuk “mesterséges láncaitól”

Volkswagen Golf 1.6TDI 105LE Optimalizálás teljesítményméréssel Ismét egy Golf 1.6TDI érkezett hozzánk optimalizálásra, amely éppen átesett a “dízel botrány” utáni szoftver frissítésen. Gyári adatok: 105LE/250NM DYNO teljesítménymérő fékpadon mért adatok: 96LE/237NM Teljesítmény méréssel finomra hangolt beállítás: 133LE/277NM, ami +37LE és

Opel Astra 1.7CDTI 110LE Chiptuning Optimalizálás Gyári adatok: 110LE/260NM Teljesítménymérő padon mért adatok: 107LE/276NM A motor megegyezik az 1.7CDTI 125LE változattal, annak szoftveresen lefojtott változata. DYNO fékpadon finomra hangolt optimalizálás eredménye: 147LE/317NM. #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Volkswagen Sharan 2.0TDI 140LE DSG váltóval. Optimalizált fékpadi beállítás Gyári adatok: 140LE/320NM Teljesítménymérő fékpadon mért adatok: 138LE/328NM A DSG váltót is figyelembe vevő OPTimalizált finomhangolás : 168LE/381NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Skoda Roomster 1.4TDI Chip Tuning DYNO padon Gyári adatok: 80LE/195NM Teljesítménymérő fékpadon mért adatok: 79LE/199NM Optimalizált beállítás: 103LE/234NM és egy jóval szebb nyomaték lefutási görbe. #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát  

Opel Movano 2.3CDTI Fogyasztás csökkentés optimalizálással fékpadon Ezzel a motorral szerelt típusoknál (Renault,Opel,Nissan) elég gyakori a panasz a túlzott fogyasztásra, főleg, ha a felépítmény egy ponyvás, nagy felület, mint ahogyan ebben az esetben is. Egy korábbi cikkben már írtam erről

Mitsubishi L200 2.5DiD 136LE OPTimalizálás fékpadon Gyári adatok: 136LE/314NM DYNO fékpadon mért adatok: 116LE/315NM A hiányzó teljesítmény nem meglepő ezeknél a típusoknál, rendre alul maradnak az elvárt értéktől. A nyomaték nagyjából meg van. Az Ügyfél kérése az volt, hogy hamarabb

BMW Fxx széria programozása már OBD csatlakozón keresztül! Már csak pár napot kell aludni és nincs többé vezérlőegység megbontás a BMW Fxx szériánál. Optimalizálás az OBD csatlakozón keresztül a  legtöbb BMW és Mini típushoz : BMW: F01, F02, F06, F07,

Szerinted még mindig felesleges a teljesítménymérés ennél a munkánál? Ha laikus vagy és nem értesz ehhez a dologhoz, de érdekel a téma, akkor érdemes elolvasnod a cikket. Ha szakember vagy és szerinted felesleges a teljesítmény mérése az optimalizálás során, akkor

Dacia Sandero 1.5DCI Optimalizálás – Meglepő és mulatságos “ECO” gomb. Figyelem! Ne keverd össze a klíma ECO gombjával! Most nem arról lesz szó. Bevallom férfiasan, nekem az “ECO” gombokkal kapcsolatban teljesen más elképzeléseim voltak…eddig. A tapasztalatok alapján más autóknál, általában

BMW F10 530xD Chiptuning Fékpadon Teljesítményméréssel Gyári adatok: 258LE/560NM DYNO padon mért adatok: 253LE/534NM Magyarországon egyedül álló szinkronizálható 4×4 DYNO fékpadunknak köszönhetően, nem jelent gondot lemérni a legújabb össz kerék hajtásokat sem. Az EDC17 vezérlő programozásához ugyan szét kell szerelni

Audi A6 4G 3.0TDI 245LE Chip Tuning 4x4DYNO fékpadon Gyári adatok: 245LE/500NM 4×4 DYNO fékpadon mért adatok: 239LE/508NM Az automataváltót is figyelembe vevő, teljesítmény méréssel optimalizált beállítás: 292LE/589NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

BMW F31 318D Chip tuning fékpadon optimalizálva Gyári adatok: 143LE/320NM DYNO fékpadon mért adatok: 144LE/341NM Teljesítmény méréssel optimalizált beállítás: 184LE/419NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Opel Astra H 1.7CDTI 100LE Optimalizálása fékpadon teljesítmény méréssel Gyári adatok: 100LE/240NM DYNO fékpadon mért adatok: 104LE/248NM Teljesítményméréssel OPTimalizált beállítás: 138LE/301NM

Skoda SuperB 2.0TDI 140LE Chip tuning OPTimalizálása fékpadon Gyári adatok: 140LE/320NM DYNO fékpadon mért adatok: 140LE/340NM Teljesítmény méréssel optimalizált beállítás: 171LE/403NM #aetchip #aetchiptuning #chiptuningtát

Mercedes A170 Chiptuning DYNO fékpadon optimalizálva Gyári adatok: 95LE/180NM DYNO fékpadon mért adatok: 94LE/196NM OPTimalizált beállítás: 107LE/246NM

Ford Transit Lakóautó Optimalizálás / Chiptuning fékpadon. Többszörösen hátrányos helyzettel. A lakóautóban egy öregebb motor csücsült, egy Ford 2.4 TDDI személyében. Részünkről ez nem probléma, mint az sem, hogy hogyan mérjük le a fékpadon. A teljesítménymérő fékpadunk kialakítása olyan, hogy

Az Oldal sütiket használ!

Ahhoz, hogy a weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, és a weboldal tökéletes felhasználói élményt nyújtson, a rendszer sütiket használ. Kérjük figyelmesen olvasd el a sütikre vonatkozó tájékoztató oldalunkat és erősítsd meg, ha elfogadod!