Teljesítmény mérés a legmodernebb fékpadok egyikén!

Magyarország egyetlen szinkronizálható fékpadja!

Csip tuning elérhető árakon
Teljesítménymérő fékpadunkon lehetőség van két- (2WD) és négy kerék (4WD) hajtású, valamint a Haldex rendszerű típusok, pl. VW 4motion, BMW Xdrive, Volvo AWD System, Audi S3, stb…, személy és kisteherautók teljesítmény mérésére 3.5t-ig és a nagy felépítmény sem jelent gondot, egészen 4m magasságig! A hosszított tengelytávú VW Crafter, Sprinter, Ducato, Master, Movano stb… kisteherautó lemérése sem probléma. Bármilyen hosszú autót letudunk mérni, köszönhetően az inverz mérési lehetőségnek!

A legmodernebb 4WD hajtások is lemérhetők, ami más fékpadon nem lehetséges!

Dynoproject 4x4 Synchro Dyno teljesítménymérés fékpadon chiptuning chip tuning csiptuning autó chip mielőtt döntesz kérj ajánlatot tőlünk is!
A DYNO pad : Dynoproject  4×4 Synchro Dyno.Magyarország első és eddig egyetlen ilyen 4×4 fékpadja. A különlegessége abban rejlik, hogy ez egy ún. Synchro, azaz szinkronizálható fékpad.

dynoproject eddy dynoMit jelent ez?

Azt, hogy direkt meghajthatók a hajtatlan kerekek két kerék hajtású (2WD) autóknál is! Ez azért fontos, mert nagyon sok olyan új autó van már, aminél szükséges, hogy együtt forogjon az összes kerék, különben az autó vészüzemre vált és nem ad rá teljes teljesítményt, így lényegében lemérhetetlenné válik. Ez a modern fékpad ezt teljesen kiküszöböli, lényegében közel olyan körülményeket tudunk teremteni, mintha az autó kint az úton közlekedne. Nagyon sok olyan új 4×4 hajtás is van, amit már csak egy ilyen linkelt SYNCHRO padon lehet mérni.
dynoproject_bordazott_gorgok

A görgők bordázottak, a legjobb tapadás érdekében.
A menetszélről, a hűtésről 2 x 28.800, azaz 57.600 m3/h ventilátor gondoskodik, de ha ez nem lenne elég, akkor rendelkezésre áll még egy 25.000 m3/h ventilátor is.

Max sebesség: 300 km/h
Teljesítmény: 2000+-> Le (1000+ tengelyenként)
Nyomaték a kerekeken: 2600+-> Nm (1300+ tengelyenként)
Nyomaték a főtengelyen: 2000+-> Nm (1000+ tengelyenként)

Teljesítménymérés árak

Teljesítmény a főtengelyen 2WD 4WD
0-200 Le 14.000Ft 18.000Ft
200-400Le 18.000Ft 24.000Ft
400-600Le 25.000Ft 30.000Ft
600Le-> 35.000Ft 35.000Ft
SYNCHRO (Lynk) felár +5.000Ft
Hosszított, magasított felépítményű
kisteherautók 4m magasságig
20.000Ft
A pad bérlése óránként.
Egy óra után, minden megkezdett félóra +15.000Ft
35.000Ft
Az árak nettó (Áfa nélküli) árak!

Inverz mérési lehetőség, akár milyen hosszú autót letudunk mérni!

Inverz mérési lehetőség, akár milyen hosszú autót letudunk mérni!

Teljesítménymérés

Mikor, kinek? :

Chiptuning/Optimalizálás

esetén, a módosítás előtti és utáni teljesítmény mérésére. Nem kell “érzésekre hagyatkozni” a teljesítménymérő pad a tényeket közli, a mérések egymásra vetíthetőek, így grafikusan is látható a különbség. Ajánlott a chiptuning előtt is leméretni az autót, mivel ha csak utána méreted le, abból nem tudod meg a teljesítmény növekedés mértékét, mivel a tapasztalat az, hogy általában fölötte, vagy alatta van a valós teljesítmény a gyári adathoz képest.

Javítás esetén

a javítás előtti és utáni teljesítmények dokumentálása. Egy teljesítmény görbéből elég sok minden kideríthető. Hol adja le a nyomatékot, mekkora a maximális teljesítménye? Mennyivel marad el a gyári adathoz képest.

Állapot felmérésre

Az autó hozza-e az elvárt teljesítményt?

Menetszimulációk

elvégzése. Egyes hibák csak menet közben jelentkeznek, melyet utcai körülmények között nehéz vizsgálni a balesetveszély miatt. Terheléses görgős padunkon, bármilyen szimulációt eltudunk végezni, pl. tartós hegymenet szimulálása.

Versenyautók beállítása

különböző terhelések között.

Az Oldal sütiket használ!

Ahhoz, hogy a weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, és a weboldal tökéletes felhasználói élményt nyújtson, a rendszer sütiket használ. Kérjük figyelmesen olvasd el a sütikre vonatkozó tájékoztató oldalunkat és erősítsd meg az igen, ha elfogadod a leírtakat, vagy a nem gombot használva, ha nem engedélyezed a sütiket!